Een erg warme dag

4 augustus 2017

Vanmorgen wakker met de zon vol op de camper. Gauw de luifel uitgezet en nog een zeil gespannen om schaduw te creeeren. Buiten ontbeten. Na de koffie toch maar even het park ingelopen naast de camperplaats want daar lagen nog 5 caches. We hebben er 3 gevonden ze waren erg moeilijk verstopt. Weer terug gelunched. Eigenlijm was het te warm om wat te doen de thermometer gaf 37 graden in de schaduw. Om half 3 toch maar ol de fiets naar het beginpunt van een cache tocht gereden. De fietsen goed vast gezet, rugzak op en gaan. Dat viel niet mee. Warm, moeilijk verstopt, lang zoeken, heuvels en ruig terrein. Onderweg nog een grot gevonden. Dat was wel weer gaaf. Uiteindelijk 5 niet gevonden. We zijn 6 uur onderweg geeeest. Om 21: 00 uur weer bij de camper. We hebben buiten gedouched we hadden de gieter en een emmer neergezet met water om warm te worden. Dat was goed gelukt de douche was heerlijk. Daarna nog eten koken pas om 22:00 uur gegeten. Nu om 23:45 uur een wijntje/ portje terwijl we nog in zwembroek buiten zitten. Omdat we zo laat zijn en nog geen nieuwe route hebben bepaald blijven we nog maar een nachtje extra en gaan we overmorgen weer rojddn.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    5 augustus 2017
    Lekker tochtje hebben jullie dan achter de rug
    Gelukkig toch steeds wat caches vinden.
    Neem vandaag dan maar een rustdag. Nou vooruit, toch klein stukje fietsen dan.
  2. Ma Suijker:
    7 augustus 2017
    Ik ben aan het oefenen.
    Ik vind de foto's erg mooi.